مبایعه نامه

مبایعه نامه چیست

مبایعه نامه قراردادی است که بر اساس آن در ازای پرداخت مبلغ مشخصی یک مال که ممکن است ماشین یا ملک ویا زمین باشد به فرد دیگری فروخته می شود. مبایعه نامه در واقع همان قولنامه می باشد. مبایعه نامه جزو سندهای عادی به شمار می آید  که در آن خریدار و فروشنده در مورد  زمان، مکان،چگونگی تحویل و پرداخت هزینه ها  تعهداتی را قبول می کنند.در تنظیم مبایعه نامه یا قولنامه نکات مهمی وجود دارد که در زمان تنظیم اسناد باید به آنها توجه داشته باشیم.

چند نکته کلیدی در مورد تنظیم مبایعه نامه

  • در هنگام تنظیم مبایعه نامه حتما توجه داشته باشید که قرارداد قانونی باشد.به این معنی که بر اساس قوانین کشوری تنظیم شده باشد.
  • از وجود ملک مطمئن شوید.
  • چگونگی پرداخت وجه نقد را در مبایعه نامه تنظیم کنید.
  • موارد خاص و استثناء در مبایعه نامه بیان شود. این موارد خاص و استثناء شامل تمام جزئیاتی که شما در نظر دارید می تواند در نظر گرفته شود.
  • برای تنظیم مبایعه نامه ملک شاهد داشته باشید.

گروه مشاورین املاک طلوع ملل با توجه به قرارگیری در منطقه مهمی از تهران و با توجه به اینکه از افراد با تجربه و متخصص در زمینه املاک استفاده می کند ،  آماده است تا خدمات خود را با توجه به شرایط درخواستی شما و با استفاده از مشاورین با حوصله و دلسوز ، در اختیار شما قرار دهد. استفاده از خدمات آنلاین برای دسترسی کل مناطق تهران به تجربیات این گروه با تجربه ، نشان دهنده دقت نظر این مجموعه در جلب رضایت مشتریان می باشد. حساسیت و دقت شما که خواهان خرید و اجاره یک ملک با کیفیت و مناسب هستید ، توسط گروه مشاورین املاک طلوع ملل کاملا درک می شود و خدمات مشاوره ای کامل این گروه نگرانی شما را در این باب کاهش خواهد داد. جهت استفاده از خدمات آنلاین این مجموعه می توانید به آدرس اینترنتی www.mrmelk.com مراجعه و یا از راه های ارتباطی دیگر مانند لینک اینستاگرام به آدرس tolou_melal و کانال تلگرام به آدرس TolouMelalrealestate@ استفاده نمایید.